_ هرگونه مراجعه به واحد پشتیبانی شرکت،فقط با ارائه برگه گارانتی تائید شده واصیل مجاز است .
_ برگه گارانتی بدون مهر فروشگاه و هولوگرام فاقد اعتبار است .
_ گارانتی کالا از زمان تحویل به مشتری به مدت دوسال میباشد .
_شماره سریال گارانتی باید با شماره سریال دستگاه یکسان باشد .
مواردی که کالا را از گارانتی خارج میکند .
_ هر مورد که نشان از بازشدن ،تعمیر شدن، تغییر شکل، و نشانه های غیر عادی در کالا داشته باشد .
_ هرگونه خرابی و تغییر عملکرد بر اثر نوسانات برق .
_ هرگونه خرابی بر اثر سوختگی، رطوبت، شکستگی،سقوط،تغییرات دمایی که منجر به خرابی و تغییرات عملکرد دستگاه میشود .
_ هرگونه برخورد بر اثر برخورد با مواد شوینده و شیمیایی
_ هرگونه خرابی و تغییر وضعیت بر اثر فشار بیش از حد به lock body و قرار گرفتن هرکدام از قسمتهای کالا در فشار غیرمتعارف .
موارد قابل توجه :
_ تائید یا عدم تائید تحت گارانتی قرار گرفتن کالا، بعهده نماینده شرکت میباشد .
_ در صورت تائید نماینده شرکت جهت تحت گارانتی قرار گرفتن کالا، تعیین زمان مورد نیاز برای رفع خرابی به عهده نماینده شرکت میباشد .
_تمامی نرم افزارهای قابل استفاده در کنترل دستگیره های هوشمند، نرم افزارهای بین المللی بوده و در صورت بروز هرگونه اختلال در عملکرد آنها ، هیچگونه مسئولیتی متوجه شرکت نمیباشد .
_ در صورت برطرف شدن یا عدم برطرف شدن مشکلات احتمالی پیش آمده، و پس از اطلاع نماینده شرکت به صاحب کالا، ایشان موظف است تا 72 ساعت کاری کالای خود را از دفتر مرکزی شرکت تحویل گرفته و پس از آن شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال نگه داری آن ندارد .
_ محل تحویل کالا دفتر مرکزی شرکت میباشد .
فیلتر بر اساس شهر محصولحذف همه
فیلتر بر اساس شهر محصولحذف همه
فیلتر بر اساس شهر محصولحذف همه
ورود به سایت
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0
هیچ محصولی در سبد خرید نیست.
جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.